FANDOM

Baron von Tarkin - nekromanta (mroczny władca), bohater kampanijny, główny protagonista kampanii "Marsz Umarłych" z Heroes of Might and Magic IV: Winds of War.

W przeszłości obalił władcę państwa Koressan i zajął jego miejsce. Po wielu latach rządzenia nim zapragnął poszerzyc jego granice o kolejne terytoria i nowych, nieumarłych poddanych. W tym celu powziął postanowienie podbicia królestwa Channon. Po obrabowaniu pięciu kurhanów i zniszczenia ekspedycji archeologów Mysterio Wspaniałego mógł przypuścic szturm na stolicę Channon - Rylos. Przeprawiszy się przez nieprzyjacielskie oddziały w Dolinie Alderoth, podporządkował sobie ziemie gór Smoczego Grzbietu, po czym już nic nie przeszkodziło mu w założeniu obozu wojsk niedaleko Rylos. Na swojej drodze spotkał jednak czterech innych rywali, którzy także mieli zamiar podbic królestwo Channon.

Posiada na początku 5. poziom doświadczenia, umiejętności Magia Śmierci i Okultyzm (poziomy podstawowe) oraz Szlachectwo i Zarządzanie (poziomy zaawansowane).

Więcej z Fandomu

Losowa wiki