Fandom

Moc i Magia

Bailey

1730stron na
tej wiki
Dodaj nową stronę
Komentarze0 Share

Bailey (pl. bailey - Dziedziniec) – jedno ze standardowych miast typu Przystań w Heroes of Might and Magic V.

Specjalizacją tego miasta, która wyróżnia je spośród pozostałych, jest bardziej opłacalny dla gracza handel na targowisku w tym mieście (działa w ten sam sposób, jakby w mieście były wybudowane swa targowiska).

W scenariuszu "Furia Ojca Niebo" kampanii "Furia hord" (Heroes of Might and Magic V: Tribes of the East znajduje się lekko na prawo od centrum mapy jako miasto zarządzane przez wrogiego gracza czerwonego. Stanowiło jedną z baz wojskowych fanatyków czerwonego Imperium Gryfów. Zostało zdobyte przez orków pod wodzą Gotaia. Miasto pojawia się również na drodze bohaterów pojedynczego scenariusza "Refugee", gdzie także jest zarządzane przez wrogiego gracza.

OpisEdytuj

Niegdyś było to jedynie obozowisko kilku namiotów skupionych wokół wozów nad rzeką. Jednak z czasem miasto to rozrosło się do rozmiarów tętniącego życiem centrum handlowego. Obecnie w Bailey można znaleźć wszystko, czego dusza zapragnie, i to po rozsądnej cenie.

CiekawostkiEdytuj

Więcej w Fandom

Losowa wiki