Fandom

Moc i Magia

Bagna

1730stron na
tej wiki
Dodaj nową stronę
Komentarze0 Udostępnij

Bagna to ogólna nazwa państwa istniejącego na terenie Tatalii. Można uznać, że to państwo miało trzy okresy istnienia: przed podbiciem go przez Tarnuma, w czasie niewoli Erathiańskiej i właśnie jako państwo Tatalia.

Przed podbiciem przez barbarzyńców Edytuj

Niewiele wiadomo o początkach tego państwa. Istniały duże miasta, a władał nimi władca, najczęściej Jaszczuroczłek. Państwo to było jednak słabe i zostało zniewolone przez Tarnuma w czasie walki z cesarstwem Bracaduun.

Niewola erathiańska Edytuj

Erathia po "śmierci" Tarnuma przejęła tereny tego państwa i wkrótce potem uczyniła z tego państwa niewolników. Szalony Król Gryphonheart postanowił, że niewolnicy nie mogą spotykać się w grupach większych niż trzy osoby i każdy kto zostanie przyłapany na rozmowach zostanie natychmiast zabity. Mieszkańcy pracujący w kopalniach byli przywiązywani do miejsc w których pracowali i nie pozwalano im wyjść aż umrą. Mimo to wciąż byli silni i próbowali wszcząć powstanie, jednak dopiero Tarnum im to umożliwił. Nie znali żadnych praw, nie rozumieli przestępstw, prawie nikt nie pamiętał kultury tego państwa które istniało w tym miejscu. Nazwę temu ludowi nadali cudzoziemcy do momentu aż Adamina i inne wiedźmy nie wymyśliły nazwy dla ich nowego państwa - Tatalii.

Więcej z Fandomu

Losowa wiki