Błędy w Might and Magic VII: For Blood and Honor

Na wstępie warto zaznaczyć, że większa część z tych błędów nie występuje w wersji wydanej przez Cenegę Kroniki Might & Magic: Antologia.

  • Naczynie Dusz - Wykonując misję promocji na Lisza, zostaniesz poproszony o przyniesienie ich ze Ścian Mgły w Celeste. Zdarza się że ich tam po prostu nie ma. Jest też podobne zadanie, gdzie musisz przynieść Naczynia Dusz z góry Nighon. Jeżeli najpierw wykonasz zadanie w Nighon prawdopodobnie nie wykonasz zadania w Ścianach Mgieł.
  • Naładowanie różdżki z brakiem ładunków - Kiedy próbujesz naładować taką różdżkę zdarza się, że nie można przesuwać przedmiotów w ekwipunku i (lub) pewne przedmioty są duplikowane.
  • Uzdrowiciele - Zatrudnienie i używanie takich postaci może skutkować usunięciem obronnych biegłości. Błąd najczęściej pojawia się przy leczeniu się w Dolinie Gigantów.
  • Zawieszenie systemu w czasie walki - Zdarza się w czasie zaglądania do ekwipunku podczas walki.
  • Części golema - W czasie kolekcjonowana części golema, mogą one nagle zniknąć. Na szczęście można je odzyskać u sędziego lub czekając na odświeżenie mapy.
  • Ukryty troglodyta - W Kamiennym Mieście w trakcie zabijania troglodytów dla zadania może się zdarzyć, że w czasie odpoczynku zaatakuje jeden z nich w miejscu, gdzie nie można go trafić. Zdarza się to także przy walce z innymi stworami, w innych krainach. Należy wtedy opuścić daną lokację, a po powrocie położenie potwora powinno się zmienić.
  • Zdarza się czasem, że gra zawiesza się, gdy podczas wizyty w sklepie, stajni, karczmie itp. przejdzie się do innej aplikacji. Nie jest to jednak usterka charakterystyczna dla MM7 - pojawia się też w innych grach i wynika z architektury systemu Windows.
  • Niejednokrotnie w Tatalii do sklepu "Oręż ze stopów" nie można wejść, klikając na drzwi myszką. Aby dostać się do środka, należy podejść do budynku i wcisnąć spację.