Fandom

Moc i Magia

Błędy w Might and Magic IX

1730stron na
tej wiki
Dodaj nową stronę
Komentarze0 Udostępnij

Trzeba uczciwe przyznać, że różnorakie błędy zdecydowanie psują w sumie dobrą grę, jaką jest Might and Magic IX. Oto część z nich:

  • Czasami zdarza się, że gra wczytuje się bardzo długo (nieraz i po kilka minut), co sprawia wrażenie, że komputer się zawiesił.
  • Podczas walki na Arenie w Thjorgardzie gra często się zawiesza, dlatego bezpieczniej jest zapisać jej stan przed wejściem.
  • Używanie opcji autosave, quicksave oraz kombinacji klawiszy ctrl+alt+delete powoduj reset czasu liczonego w grze do sprawia, że istnieje możliwość przejścia MM9 w ciągu jednego dnia.
  • Czar Boska Interwencja w teorii może być używany tylko raz dziennie, jednak w praktyce można go używać częściej, jeśli wstawi się go na tzw szybki czar.
  • Najgorszym chyba błędem MM9 jest poważne zabugowanie ścieżki awansu. Problemy pojawiają się podczas wykonywania zadań promocyjnych na uzdrowiciela i kapłana. Wybranie tych zadań może uniemożliwić awans na Lisza, lub Maga, jeśli już się zostało uzdrowicielem a nie można wykonać misji na kapłana to pozostaje już tylko awans na druida.
  • Gra często zawiesza się podczas zmieniania obszaru i to zarówno podczas używania Miejskiego portalu, jak i podczas zwykłego przechodzenia.
  • Gra nie rozpoznaje momentu wykonania misji oczyszczenia łaźni w Arslegardzie oraz nie znika ono z księgi zadań.
  • W grze istnieje poważny błąd, który umożliwia zarabianie ogromnych ilości pieniędzy. Po zatrudnieniu bankierki z Drangheim (która dodaje 20% do znalezionego złota sama pobierając 10%) można udać się do banku celem uzyskania nieco nielegalnego zarobku. Po wpłaceniu na konto pewnej ilości pieniędzy i ich natychmiastowym ich wypłaceniu do pobranej sumy zostaje doliczone 20%, podczas gdy bankierka nie pobiera swoich 10%! Zabieg tak można stosować nieskończenie wiele razy!

Więcej w Fandom

Losowa wiki