Fandom

Moc i Magia

Astral

1730stron na
tej wiki
Dodaj nową stronę
Komentarze0 Udostępnij

Astral - bohater standardowy Heroes of Might and Magic III: The Restoration of Erathia (czarodziej z Fortecy) i Heroes of Might and Magic IV (mag z Akademii).

W H3 posiadał umiejętnośc początkową Mądrośc (poziom zaawansowany). Jego specjalnością było zaklęcie Hipnoza, którego siła wzrastała wraz z rowojem poziomu doświadczenia tego bohatera. Teoretycznie owa specjalizacja czyniła go potężnym, w praktyce jednak Hipnoza była czarem, na którego efektywnośc trzeba długo w walce czekac. Jego oficjalna biografia brzmiała tak: Astral przybył do Erathii blisko 10 lat temu i bardzo szybo zaskarbił sobie uznanie i wstęp do gildii alchemików Bracady. Złośliwi mówią, że osiągnął tak szybki awans dzięki zaklęciu, nie umiejętnościom.

Przeżył Rozliczenie i pojawił się w H4. Jego oficjalna biografia brzmiała tym razem tak: Niektórzy powiadają, że w turbanie Astrala żyje jakaś psotna istota, która zwiększa zdolności magiczne. Stary Astral nie zamierza tego komentować, ale chodzą też pogłoski, że to on sam dla zabawy rozpuścił taką plotkę.

Więcej z Fandomu

Losowa wiki