Fandom

Moc i Magia

Aspen

1730stron na
tej wiki
Dodaj nową stronę
Komentarze0 Udostępnij

Aspen to starszy elficki Druid będący doradcą Tarnuma w czasie walk z Mutare o uwolnienie smoków spod jej wpływu.

Został wybrany przez radę elfów na doradcę Nieśmiertelnego Bohatera, bez zgody jego samego. Nieskromnie stwierdza, że jego ludzie dobrze zrobili że wysłali doświadczonego i mądrego elfa jakim jest on sam. Mimo to zaprzyjaźnił się od samego początku z Tarnumem. Często grali razem w szachy, przy czym Aspen zawsze wygrywał, ale była to też okazja do przedyskutowania planów co do następnego dnia.

W momencie gdy szukano szpiega w obozie, Aspen szukał go na własną rękę. Nie ufał Valicie, ale mimo wszystko w momencie gdy miał wyjawić imię oskarżonego - Kurbona został przez niego postrzelony strzałą w pierś. Któregoś dnia dogorywając w namiocie medycznym udało mu się jakoś wyczołgać na zewnątrz. Obserwował zachód słońca i w momencie jak słońce zaszło, zmarł. Został pochowany następnego dnia. Tarnumowi bardzo brakowało jego rad - był to nie tylko najlepszy doradca, ale też i przyjaciel.

Więcej w Fandom

Losowa wiki