Fandom

Moc i Magia

Ash

1730stron na
tej wiki
Dodaj nową stronę
Komentarze0 Udostępnij

Ash.jpg

Portret Ash w H3.

Ash (ang. popiół) - demonica, bohaterka standardowa Heroes of Might and Magic III: The Restoration of Erathia (heretyczka z Inferno) i Heroes of Might and Magic IV (rycerz śmierci z Nekropolis).

Posiadała zdolności początkowe Mądrośc i Sokole Oko (poziomy podstawowe). Jej specjalnością było zaklęcie Żądza Krwi, którego efektywnośc wzrastała z każdym poziomem doświadczenia tej bohaterki. Jest bohaterką o dużych predyspozycjach do uczynienia ze swoich żołnierzy dobrych wojowników dzięki stosowaniu swojego zaklęcia. Jej oficjalna biografia brzmi tak: Ash otrzymała swoje imię po tym, jak jednym zaklęciem zamieniła cały elficki garnizon w chmurę popiołu odkrywając zdziwione miny elfich obrońców.

Przeżyła Rozliczenie i pojawiła się w H4. Jej oficjalna biografia brzmiała tam tak: Demonica Ash nawet swym imieniem stara się przypomnieć wrogom, że zostanie po nich jedynie popiół. Ponieważ spada liczebność jej gatunku, zajęła się nowym rodzajem magii, aby zapewnić sobie przetrwanie. Porzuciła też wszelką nadzieję na urzeczywistnienie się planu dominacji Kreegan.

Galeria Edytuj

Linki zewnętrzne Edytuj

Więcej w Fandom

Losowa wiki