Fandom

Moc i Magia

Arrio

1730stron na
tej wiki
Dodaj nową stronę
Komentarze0 Udostępnij

Arrio
Arrio.png
Frakcja Ikonka Twierdza (H6).png
Klasa Szaman
Rasa Człowiek
Płeć Mężczyzna
Świat Ashan
Siła ataku 3
Obrona 1
Moc magiczna 1
Obrona przed magią 2
Moc 4
Mana 30
Przywództwo 1
Przeznaczenie 1

Arrio – szaman, człowiek, bohater standardowy w Might and Magic: Heroes VI.

Posiada specjalizację Mistrz kamiennej skóry, dzięki której otrzymuje zaklęcie Kamienna Skóra i dziesięcioprocentową skuteczność do jego działania.

Startuje z 5 siepaczami i 8 harpiami.

BiografiaEdytuj

Arrio został uratowany z płonącej stajni przez orków uciekających z Księstwa Byka. Na ratunek niemowlęciu przyszła szamanka plemienia orków - wyrwała dziecko z rąk martwej matki, przygarnęła i wychowała, jak swoje własne. Szamanka wkrótce odkryła, że Arrio tak samo jak ona potrafi porozumiewać się z przodkami. Podczas rytuału przejścia, po którym miał zostać szamanem, Arrio natknął się na ducha swojej matki błąkającego się pośród niezliczonych rzeszy dusz orków. Jej obecność była dla nich takim samym zdziwieniem, jak dla samego Arria. Powiedziała mu, że długo go szukała i chciała upewnić się, że nic mu nie jest, ucałowała syna i od razu odeszła do Ashy — upewniona co do losu swego potomka. Kiedy Arrio powrócił ze swej somnambulicznej podróży, wyjaśnił swym pobratymcom moc swej wizji, a jego przybrana matka odpowiedziała na to w prawdziwie orkijski sposób: "Arrio wygląda jak człowiek, ale Arrio walczy i śni jak orki. To mi wystarczy". Od tamtego dnia, kwestia tego snu nie była już poruszana.

GaleriaEdytuj

Więcej w Fandom

Losowa wiki