Fandom

Moc i Magia

Arachne

1730stron na
tej wiki
Dodaj nową stronę
Komentarze0 Share

Arachne.png

Wygląd artefaktu w H6

Arachne – artefakt oraz broń rodowa, którą można założyć na slot prawej ręki. Owa broń biała ulepsza się poprzez zwyczajną walkę. Posiada 5 poziomów doświadczenia, a z każdym poziomem bohater, który akurat dzierży ten przedmiot, dostaje coraz lepsze bonusy. Kategorią Arachne jest Moc. Jest to rzecz dostępna w Might and Magic: Heroes VI.

CechyEdytuj

  1. +3 punkty do ataku.
  2. Spowolnienie.
  3. Smutek.
  4. Wysysanie życia.
  5. Pajęcze sieci.

OpisEdytuj

Słynny nekromanta, Aguirre, od dawna interesował się tajemniczymi istotami zwanymi Namtaru. Po odnalezieniu kilkudziesięciu przedstawicieli tego gatunku w olbrzymiej jaskini koło miasta Nar-Ishkun, obserwował jak te przypominające pająki stworzenia budują gniazdo. Wkrótce zorientował się, że coś, co z pozoru przypominało wielką pajęczynę, było w rzeczywistości czymś dużo bardziej złożonym i fascynującym. Namtaru budowały coś przypominającego zegar słoneczny, z długim gnomonem z chityny i księżycowej przędzy. Oczywiście, to nie słońce rzucało cienie na pajęczynowej tarczy, lecz mroczna energia, którą emanowały same Namtaru. Aguirre nie wiedział, co odmierza ten organiczny zegar, lecz podejrzewał, że Namtaru posiadają coś na kształt wspólnej świadomości, co oznaczałoby, że gdzieś musi być jakaś "królowa". Było to pierwsze odkrycie, które zapoczątkowało jego życiową obsesję na punkcie mitycznej Matki Namtaru. Niestety, urządzenie nie przetrwało, gdyż jaskinię ową odkrył także rywalizujący z Aguirre'em czarodziej i poprowadził do niej oddział Straży Magii, aby unicestwić owe stworzenia. Aguirre zdołał ocalić tylko gnomon, który później służył nekromantom jako miecz.

Więcej w Fandom

Losowa wiki