Fandom

Moc i Magia

Anielskie Przymierze

1730stron na
tej wiki
Dodaj nową stronę
Komentarze0 Udostępnij
Anielskie Przymierze.png

Wygląd artefaktu w H6

Anielskie Przymierze – artefakt oraz broń rodowa, którą zakłada się na slot ręki. Broń ulepsza się poprzez walczenie z przeciwnikami. Posiada 5 poziomów, które dają coraz lepsze bonusy dla bohatera noszącego tę broń. Kategorią tejże broni jest moc. Ta rzecz jest dostępna w Might and Magic: Heroes VI.

CechyEdytuj

  1. +3 do siły ataku.
  2. +3 punkty do mocy magicznej.
  3. Niebiańska zbroja.
  4. Wskrzeszenie.
  5. Ulepszone wskrzeszenie.

OpisEdytuj

Legendarny miecz zwany Anielskim Przymierzem jest jednym z najcenniejszych skarbów Michała od czarnych dni Pradawnych Wojen. Ten olbrzymi rapier, stworzony do walki w powietrzu, posmakował krwi niejednego Bezimiennego. Nasycony najczystszą magią światła, służy także do uzdrawiania i wskrzeszania. Ta niezwykła broń to owoc współpracy trzech wielkich kowali anielskich. Konkurujący ze sobą o miano stwórcy najpotężniejszego artefaktu kowale postanowili zakończyć rywalizację, kiedy Bezimienni zniszczyli anielskie miasto Aurarius, zabijając kilka tysięcy aniołów. Połączywszy swe niezwykłe umiejętności, stworzyli wówczas najwspanialszą oręż, jaka kiedykolwiek powstała w Ashanie, ostrze świetliste niczym samo słońce, przeszywające nawet najczarniejszą ciemność. Po ukończeniu prac nad mieczem, nazwali go Anielskim Przymierzem i powierzyli aniołowi, który miał poprowadzić zastępy niebieskie do boju.

Więcej z Fandomu

Losowa wiki