Fandom

Moc i Magia

Allison Gryphonheart

1730stron na
tej wiki
Dodaj nową stronę
Komentarze0 Udostępnij

Allison Portrait.jpg

Allison Gryphonheart

Allison Gryphonheart - córka króla Riona Gryphonheart i królowa Erathii.

RodzinaEdytuj

Allison Gryphonheart była córką założyciela Erathii króla Riona Gryphonheart i nieznanej z imienia siostry Nieśmiertelnego Bohatera Tarnuma. Po śmierci ojca została królowa Erathii. Urodę odziedziczyła po matce, która należała do plemienia barbarzyńców i to dzięki temu Tarnum odkrył łączące ich pokrewieństwo.

Podbój PodziemiEdytuj

Gdy dusza króla Riona została porwana z Raju przez demona Jorma królowa dowiedziała się o tym wydarzeniu w swoim śnie. Zorganizowała wyprawę celem odbicia duszy ojca, na czele której stanął Tarnum, dla którego była to kara za okrucieństwa, jakich dopuścił się gdy jeszcze był królem. Podczas tej ekspedycji wspierała wojska Nieśmiertelnego Bohatera na różnorodne sposoby. Przysyłała mu zasoby i pieniądze, a także rekrutów. W późniejszych fazach kampanii oczyszczała wyższe poziomy Podziemia, by w jej finale osobiście stanąć do walki z Jormem - demonem, który porwał duszę jej ojca. Podczas tej misji Tarnum uroczyście pasował ją na rycerza.

Demon Deezelisk, który obiecał pomoc ekspedycji zdradził jednak i mimo iż pomógł w pokonaniu Jorma, to porwał królową i uwięził w swoim zamku. Był to element zemsty za to, że ongiś podczas próby utworzenia przyczółka w Erathii Deezelisk został pokonany i oślepiony na rozkaz jej ojca. Allison była w zamku demona torturowana, ale jej udręka nie trwała długo, ponieważ Tarnum ruszył jej na pomoc i uwolnił z rąk zdradzieckiego Deezeliska. Po oswobodzeniu królowa chciała uhonorować swego wybawcę tytułem Obrońcy Królowej (ang. Queen's Protector), ale ten odjechał bezzwłocznie nie pozostawiając nawet żadnej informacji i nigdy już nie słyszano o Rycerzu Tarnumie.

Dalsze losy królowej Allison nie są znane.

Więcej w Fandom

Losowa wiki