Fandom

Moc i Magia

Alaron

1730stron na
tej wiki
Dodaj nową stronę
Komentarze0 Udostępnij

Alaron - łowca, król państwa elfickiego Irollan, syn Vaniela, wnuk Arniela bohater dostęny w edytorze map.

Uczestniczył w wojnie z Władcą Demonów Kha-Beleth. W trakcie zamykania się wrót Sheogh podjął brzemienną w skutki decyzję o nieudzieleniu pomocy królowi Imperium Gryfów Aleksiejowi, który w rezultacie zginął w szponach demonów. Za to tchórzostwo szmaragdowe smoki opuściły Alarona, stosunki między Irollan a Imperium Gryfów uległy znacznemu pogorszeniu, on sam zaś stał się wysoce niepopularny. W pojedynczym scenariuszu "Łza Ossira" zlecił tytułowemu łowcy odnalezienie Łzy Ashy. W kampanii "Łowca" zgodził się na udzielenie azylu uchodźcom z Imperium Gryfów, którzy sprzeciwili się Markalowi. Zginął w walce z nekromantami oblegającymi stolicę Irollan - Syris Thalla. Przed śmiercią poprosił swego zaufanego dowódcę - Findana - o odszukanie druida imieniem Tieru.

Jako bohater posiadał specjalną zdolnośc, wedle której jednostki tancerz ostrzy, myśliwy i druid oraz ich ulepszone wersje zyskiwały cechę Szał. W skład jego wojsk początkowych mogły wchodzic nimfy (od 10 do 14), tancerze ostrzy (od 5 do 7) i myśliwi (od 0 do 2). Rozpoczynał grę także z balistą. Jego oficjalna biografia brzmi tak: Wszystkie elfy wielbią ideę Harmonii, Alaron nawet swoich wrogów postrzegał jako niezbędnych i godnych szacunku. I o ile w skali wszechświata może to być całkiem niezła filozofia, to powoduje sporo kłopotów, gdy wódz przebacza i okazuje miłosierdzie wrogom. Na szczęście Alaron, rozumiejąc polityczną konieczność zniszczenia nieprzyjaciół w celu ochrony królestwa, stara się unikać takich decyzji kiedy to tylko możliwe. Najprawdopodobniej nie jest tożsamy z Alaronem - dowódcą obrony miasta Erewel z misji "Okręt" kampanii "Kultysta".

Więcej w Fandom

Losowa wiki