FANDOM

Aeris
Aeris (H3)
Frakcja Bastion, Rezerwat
Klasa Druid
Rasa Elf
Profesja Pegazy
Płeć Mężczyzna
Świat Enroth (dawniej), Axeoth (obecnie)
Atak (H3) 0
Obrona (H3) 2
Moc (H3) 1
Wiedza (H3) 2
Status Żyje

Aeris – druid, elf, bohater standardowy Heroes of Might and Magic III: Odrodzenie Erathii i Heroes of Might and Magic IV.

Heroes of Might and Magic III Edytuj

Posiada umiejętności drugorzędne Mądrość i Odkrywanie na poziomie podstawowym. Jego specjalność, sprawia, że kontrolowane przez niego pegazy i srebrne pegazy uzyskują o 1 punkt szybkości więcej, a dodatkowo ich atak i obrona wzrastają co kilka poziomów doświadczenia począwszy od czwartego. Rozpoczyna grę z zaklęciem Ochrona przed powietrzem. W skład jego armii może wchodzić: 12-24 centaurów, 3-5 krasnoludów i 3-6 leśnych elfów.

Heroes of Might and Magic IV Edytuj

Aeris4

Aeris w HoMM4

Posiada umiejętności początkowe Magia Natury i Zielarstwo na poziomie podstawowym.

Biografia Edytuj

Heroes of Might and Magic III Edytuj

Aeris jest jednym z najlepszych treserów w całym AvLee. Jego niezwykły dar wyczuwania więzi między pegazami i elfami sprawił, że jest jednym z najbardziej cenionych druidów w całej krainie.

Heroes of Might and Magic IV Edytuj

Aeris jest wspaniałym opiekunem zwierząt i jednym z nielicznych elfów, który twierdzi, że woli nowy świat od starego. Dla niego nie ma nic lepszego niż odkrywanie dzikich, nietkniętych ludzką stopą terenów oraz podróże w miejsca, gdzie jeszcze nikogo nie było.

Więcej z Fandomu

Losowa wiki