Fandom

Moc i Magia

Aeris

1730stron na
tej wiki
Dodaj nową stronę
Komentarze0 Share

Aeris
Aeris (H3).jpg
Frakcja Bastion, Rezerwat
Klasa Druid
Rasa Elf
Profesja Pegazy
Płeć Mężczyzna
Świat Enroth (dawniej), Axeoth (obecnie)
Atak 0
Obrona 2
Moc 1
Wiedza 2
Status Żyje

Aeris – druid, elf, bohater standardowy Heroes of Might and Magic III: Odrodzenie Erathii i Heroes of Might and Magic IV.

Heroes of Might and Magic III Edytuj

Posiada umiejętności drugorzędne Mądrość i Odkrywanie na poziomie podstawowym. Jego specjalność, sprawia, że kontrolowane przez niego pegazy i srebrne pegazy uzyskują o 1 punkt szybkości więcej, a dodatkowo ich atak i obrona wzrastają co kilka poziomów doświadczenia począwszy od czwartego. Rozpoczyna grę z zaklęciem Ochrona przed powietrzem. W skład jego armii może wchodzić: 12-24 centaurów, 3-5 krasnoludów i 3-6 leśnych elfów.

Heroes of Might and Magic IV Edytuj

Aeris4.png

Aeris w HoMM4

Posiada umiejętności początkowe Magia Natury i Zielarstwo na poziomie podstawowym.

Biografia Edytuj

Heroes of Might and Magic III Edytuj

Aeris jest jednym z najlepszych treserów w całym AvLee. Jego niezwykły dar wyczuwania więzi między pegazami i elfami sprawił, że jest jednym z najbardziej cenionych druidów w całej krainie.

Heroes of Might and Magic IV Edytuj

Aeris jest wspaniałym opiekunem zwierząt i jednym z nielicznych elfów, który twierdzi, że woli nowy świat od starego. Dla niego nie ma nic lepszego niż odkrywanie dzikich, nietkniętych ludzką stopą terenów oraz podróże w miejsca, gdzie jeszcze nikogo nie było.

Więcej w Fandom

Losowa wiki